Kvalita pre spoločnosť Contesta s r.o. nie je len slovom, ale základnou myšlienkou a princípom poskytovania služieb. Nakoľko našou úlohou je poskytovať svojim klientom širokú škálu služieb spojených so správou bytového a nebytového fondu a našim produktom je služba, uvedomujeme si náročnosť a dôležitosť stanovenia a vyhodnocovania merateľných vlastností nielen pre nás, ale aj ako orientačné pravidlo pri posudzovaní kvality správy. Pre dosiahnutie čo najvyššieho množstva spokojných klientov, vyhlasujeme našu politiku kvality.
Počnúc záväzkom vrcholového manažmentu našej spoločnosti až po výber a motiváciu každého člena nášho pracovného tímu sme sa zaviazali do nášho pracovného života zaviesť, udržiavať a trvalo zlepšovať systém manažérstva kvality ako nástroj pre zaujatie významnej pozície na trhu správcovských spoločností. Pod kvalitou rozumieme najmä transparentnosť procesov, dostupnosť dokumentácie, vyhodnocovaním merateľných hodnôt poskytovaných služieb a zverejňovanie nástrojov riadenia a výsledkov ich aplikácie. Typickým príkladom je zverejnenie hodnotenia dodávateľov.
Uvedomujeme si, že len silná a stabilná spoločnosť s dostatočným portfóliom klientov dokáže naozaj komplexne ponúkať služby tak, aby pre klienta bola kľúčovým riešením problému správy jeho nehnuteľnosti. Preto budeme dodržiavať plán akvizícií nových klientov s ohľadom na počet ako aj štruktúru a to tak, aby sme svojim jestvujúcim klientom mohli naďalej ponúkať nerozdielny rozsah služieb a ich kvalitu. Nerozdielny v rámci jednotlivých klientov, zlepšujúci sa vo vzťahu k celému portfóliu. Nebudeme zvýhodňovať žiadneho klienta a úroveň jemu poskytnutých služieb na úkor druhého klienta.
Chápeme, že všetky procesy prebiehajúce v našej spoločnosti smerujú k uspokojeniu našich klientov. Preto chceme, aby prebiehali v atmosfére a s výsledkom spokojnosti. Zaväzujeme sa pravidelne ich vyhodnocovať a vhodnými prostriedkami monitorovať za účelom ich trvalého zlepšovania. Chápeme, že každý proces je živý prvok a preto deklarujeme jeho riadenie, vyhodnocovanie a zlepšovanie ako náš trvalý záväzok. Metódou riadenia je systematika postupov sledujúca štandardizovaný rozsah vo všetkých kondíciách procesov a stupňov riadenia.